środa, 15 maja 2013

Nakładanie tapety Scrapwood NLXL w mieszkaniu.

Tak jak w temacie - nałożyliśmy! Holenderskim designerom, należy pogratulować, jakość tapeta jest wysoka, jest również zmywalna. Przyznam, ze miałam pewne obawy przy jej wyborze, ale już po nałożeniu pierwszego odcinka, czułam ulgę i wiedziałam , że będzie właśnie tak jak sobie wcześniej to wyobraziłam. Mowa oczywiście o Scrapwood NLXL , czyli o tapecie , którą już Wam prezentowałam, która wzbudziła skrajne , głównie pozytywne emocje. Moje wzbudziła na tyle, że mam ją na ścianie w salonie ! Tapetę zamówiłam, że sklepu internetowgo udekorujdom.pl, których pracę często Wam pokazuje, teraz znacie powód , dlaczego :) jednak wysłana została do mnie bezpośrednio od producenta z siedzibą w Holandii, aby mogła dojść szybciej i sprawniej. W taki oto sposób była już u mnie przed weekendem.

scrapwood nlxl

Oboje po raz pierwszy mieliśmy do czynienia z nakładaniem tapety, okazało się jednak, że "nie taki diabeł straszny, jak go malują". Pewnie, że całość wymaga uwagi i precyzji, ale malowanie również , wiec wychodzi na równo. Plusem jest jednak fakt, że tak, jak jest to w przypadku malowania, nie trzeba czekać aż wyschnie farba. Trochę utrudniliśmy sobie pracę, bo zdecydowaliśmy, że zamiast pionowo (jak powinna być) przyklejaliśmy ją poziomo :)


tapeta w salonie

jak przykleić tapetę

tapeta nakładanie diy

kącik jadalny

 Od dłuższego czasu jestem zafascynowana stylem art deco, bardzo więc chciałam aby i nasz salon przeszedł metamorfozę . Nie chciałam kłaść tapety na całą ścianę, pokój jest mały, więc bałam się efektu przytłoczenia. Postanowiłam zrobić tylko część, całość obramowaliśmy cieniutkimi listewkami. Efekt przeszedł moje oczekiwania, w bardzo pozytywnym aspekcie, bo takie wyjście sprawiło, że pokój wydaje się być teraz większy, jakby za tapetą-deskami znajdowała się dodatkowa przestrzeń. W dodatku myślę , ze dzieki tej małej-wielkiej zmianie , coraz bliżej mi do kompozycji art deco :) Teraz pora tylko na zmianę związaną z detalami i akcesoriami. Np. na jednym z blogów, widziałam fajne lampki zrobione ze słoików, wyglądały fenomenalnie.

tapeta jak panele

miejsce jadalne

 Tapety wystarczyło rownież na wykończenie miejsca jadalnego, tym razem w pionowej formie, aby widać było różnice. Myślę, że teraz bardzo fajnie wszystko kontrastuje z czerwienią - ożywiło ją! 
I jak sie Wam podoba? :)

54 komentarze:

  1. Wydaje się, że nie tak wielkim nakładem pracy osiągnęliście dużą zmianę. Faktycznie tapeta ożywiła i uroizmaciła przestrzeń. Podoba mi się również ten kącik jadalny. Fajnie kombinacja. No i super udokumetowane fotkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Moniko. Nam się efekt bardzo podoba. Pierwsze na co zwraca się uwagę po wejściu do salonu to ta tapeta, wygląda dość naturalnie jakby rzeczywiście były to ścienne panele.

      Usuń
  2. prezentuje sie wspaniale, w tej czesci za kanapa wrecz idealnie...jestem pod ogromnym wrazeniem, o wiele bardziej mi sie podoba niz jakies tam fototapety...super!!!
    milego dnia i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Pomyslów było kilka, ale w końcu zdecydowałam, że ten bedzie najwłaściwszy:)

      Usuń
  3. jestem pod wrazeniem!!! tapeta prezentuje sie bardzo fajnie,a wiesz ze moj maz chcial taka sciane kiedys,w miejscu,gdzie mamy stol i krzesla kombinowal jak by ja taka obic by byla fajna,widzielismy taka sciane w sklepie i maz przepadl jak ja widzial,a tutaj prosze jakie fajne rozwiazanie ,tapetka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Może jeszcze powrócicie z mężem do tej wizji :)

      Usuń
  4. Znakomity pomysł! bardzo mi się podoba. Marzę od dechach na ścianie, a to jest ekstra sprawa!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się komponuje z kanapą... Podziwiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pomysł z umieszczeniem tapety tylko na części ściany.
    Fajnie to wszystko razem wygląda.
    Brawo za pomysł i wynkonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalnie to wygląda. Czasami zmiany przerastają nasze oczekiwania .Pięknie.Ja jestem przed zmianami ale tylko koloru ścian bo nie jestem tak odważna w realizacji pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie byłam, teraz decyduje się na bardziej pomyslowe kroki.

      Usuń
  8. ciekawy efekt daje ta tapeta, choć w domu bym jej nie zastosowała bardzo mi się podoba :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane rozwiazanie, super to wyglada :))) Mam wrazenie, ze mam podobna podloge w kuchni do Twojej ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  10. Super i wyjatkowo orginalny pomysl ;) ja szukam pomyslu na kawalek sciany pod barkiem;) BUZIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Tapeta wygląda naprawdę rewelacyjnie i bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, tapeta jest świetna właśnie dzieki temu realistycznemu efektowi.

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł, ja chętnie umieściłabym tą tapetę nad łóżkiem w roli zagłówka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba się, bardzo się podoba kawła dobrej roboty Koachana:))))))))))

    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje. Najwięcej pochwał należy się mojemu T., ja byłam schorowana i tylko asystowałam ;)

      Usuń
  14. genialny efekt *.*
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana,masz pomysły,wyszło super:))

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz widzę taką tapetę i jestem zachwycona :) wygląda świetnie, oryginalnie, normalnie bomba :D zaraz biorę się za oglądanie innych tapet z podanej przez Ciebie strony ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje i bardzo polecam. Mają piekne wzory, jest w czym wybierać.

      Usuń
  17. Ja wprost kocham tapety, które są tylko na częsci sciany i otoczone listewkowa ramką, a ten wzór jest po prostu fe-no-me-nal-ny!!!! Gratuluję odwagi, ja nigdy bym się na tak radykalny krok nie odważyła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów nigdy - ja też mówiłam i mam :)
      Dziekuje

      Usuń
  18. Ależ ja jestem zacofana, nie miałam pojęcia że są zmywalne tapety. Super efekt! Bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie. Dzisiejsze tapety są wykonywane z bardzo dobrego jakosciowo tworzywa.

      Usuń
  19. Rewelacyjnie wygląda!!Fajnie że tylko w kawałkach a nie po całości poszłaś z tapetą,,,!Sama tapeta jak i pomysły na 5!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale miałaś pomysł! Jestem zachwycona. Zachęciłaś mnie tą tapetą, jak będą zmiany u mnie w domu pomyślę o niej! Ślicznie wygląda Twoja jadalnia i pokój!

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda rewelacyjnie !!! efekt zmian zdecydowanie na plus :) bardzo mi się podoba - buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba. U siebie bym sie na takie zmiany nie porwała, ale u was wygląda świetnie w obu opcjach. Małe wielkie zmiany:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda rewelacyjnie :-) Mam nadzieję, że się Tobie podoba wasz projekt :-) Może kiedyś pokażesz swój salon, gdy już go urządzisz tak, jak sobie wymarzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super!
    Bardzo mi się to podoba.
    Tapeta fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł! Wygląda cudownie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba, fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń