czwartek, 9 maja 2013

Pokój dla dziewczynki - sowy jako motyw przewodni.


Nie wiem , czy pamiętacie publikację o sowich akcentach , jeśli nie, to nic straconego, bo dzisiaj ten motyw znowu Wam przybliżę, tym razem jednak w nieco innej wersji. Pokój dla dziecka zawsze stanowi wyzwanie, choć myślę, że to ta przyjemniejsza forma wyzwania w mieszkaniu, bo z myślą o najmłodszych.
Choć ja uparcie twierdzę, ze nigdy nie zaaranżuje pokoju dla dziecka w kolorze różu, nie ważne czy będzie to dziewczynka - zwyczajnie nie lubię tej barwy, choć odkąd królują pastele i moja opinia co do tego koloru się zmienia , że "nie taki diabeł straszny"... więc kto wie. Przynajmniej jeśli chodzi o mieszkania. 
Mimo wszystko lubie sobie popodziwiać i dziś pokażę Wam jeden z przykładów , jak wykorzystać sowi element do dekoracji pokoju dla dziewczynki :) Jest to brytyjski projekt firmy Harlequin - What a hoot!

tapety w sówki



sowa dekoracje

pokój dziecka

Tapeta jest przeurocza, ja sama uwielbiam sowi motyw, więc byłam nią oczarowana, reszta to dodatki. A jak wiadomo to właśnie akcesoria uzupełniają całość :) Poszukałam dla Was takich dodatków. Przy okazji polecam Wam jeden z moich ulubionych blogów z sowami - My Owl Barn.

dekoracje z sowami

Akcesoria : Kocyk, Lampka Nocna, Pudelko, Piórnik, Obrazek, Pudełeczko na Drobiazgi, Drewniana Figurka .

źródła zdjęć - udekorujdom.pl , www.owlbaby.com.au , www.bazarek.pl , www.fabrykawafelkow.pl ,
www.sklepy24.pl , www.pakamera.pl , samiboo.home.pl , malowanezycie.blogspot.com ,





44 komentarze:

  1. Cudna tapeta i sowie dodatki - jak zawsze sympatyczne:)
    mysle, za zarowno do pokoju dziewczynki jak i chlopca (tyle, ze w innej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza tapeta, myśle ze każda dziewczynka byłaby zachwycona towarzystw takich sowek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż lubię od niedawna, ale nadal tylko tą wersję pastelową :) Myślę, że nie zrobiłabym córci takie pink pokoju, ale jakiś pastel, kto wie może by i się pojawił. Jak na razie próbuję znaleźć tanie i ciekawe dodatki do pokoju synka, bo wymyśliłam sobie marynistyczny klimacik ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubie marynistyczne style w mieszkaniu. Jestem pewna , ze pieknie mu ten pokój urządzisz :)

      Usuń
  4. Cukierkowo, ale ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokój chyba odrobinę "przesowiony"... Ale motyw na tapecie - uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje można tutaj u Ciebie znaleźć:) Dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach te sowy :))) lubię i ja :)))
    piękne inspiracje!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. sówka to uroczy motyw, ale w połączeniu z różem chyba nawet dla mnie jest za słodko :D choć takie w kolorach beżu, zielonego i błękitnego są już całkiem do przyjęcia :)

    buziaki ze skąpanego w słońcu Wrocławia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także ciekawa propozycja Kasiu, myślę , ze w innych kolorach również świetnie mogłaby się prezentować.

      Usuń
  9. w takich pokojach to ja sama mogłabym zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. <3 ale dziewczynki kochają różowy - gdybym była mała to bym tak chciała z sowami!!!
    ps. ostanio widziałam w TV bieg dla dzieci. Biegli chłopcy, ubrani na kolorowo i tabun dziewczynek - na różowo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, jak słodko.
    Sowy mają tyle uroku w sobie

    OdpowiedzUsuń
  12. gdybym miala coreczke,to bym zaszala:P

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAsłonki, tapeta, łóżko , cudo. Ostatnio w Pepco były tablice, ramki do zdjęć i pudełka na drobiazgi z motywem sowy w różnych kolorach. Pasowałyby tutaj, śliczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak bedziemy mieć w przyszłości córcie,to tylko taki słodziutki pokoj dla niej..pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. No i bardzo fajnie! Niby róż, ale nie banalnie z księżniczkami Disney'a!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie sowy pod każdą postacią :) fajnie się komponują i w nowoczesnym i staromodnym stylu :) a w pokoju dziecięcym pokoju to już w ogóle ekstra sprawa :)
    kochana przepraszam, że tak mało komentuję ostatnio, ale w PL nie mam tyle czasu na siedzenie na komputerze i stąd te braki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko nic się nie przejmuj, wiem, że jesteś teraz bardzo zajęta, mam tylko nadzieje, ze powrót przebiegł w porządku i w koncu jesteś na właściwym miejscu we właściwym czasie :) Całuski

      Usuń
  17. Śliczny pokoik,,szkoda że ja już wyrosłam,,hihi,,ale zapraszam do mnie na jeszcze kawałeczek parku:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sówki są fajowe - love sowę, bardzo. Kiedyś dostałam od babci taką dużą, drewnianą. Babcia od razu nazwała ją Adelka - bo ma wyłupiaste oczy, jak jakaś jej koleżanka z dzieciństwa - Adelka właśnie. Teraz wszystkie sowy to dla mnie Adelki :))))
    Ściskam!
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Huhuuu, huuhuu... Sówki są świetne! Moje dziewczyny już z różowego wyrosły (ufff...) ale pocieszne sówki nadal błądzą po domu:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sówki są boskie! Lubię ten motyw!
    A tapeta cudna, może wkońcu jakieś zmiany w pokojach moich córek ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW Świetne są te sówki ;) No moje maja różowy, odkąd zaczęły mówić, prosić, wyjścia nie było, ale przekonałam się do tej barwy i bardzo ja teraz lubię!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale słodko :) nie sądziłam, że sówki mogą konkurować z wróżkami i konikami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sowki sa przecudnym motywem, ale nie rozowe, nie rozowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest uroczy, ale jakoś mówię nie różowym pokojom. Sówki natomiast są bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie słodkie...motyw sówki uwielbiam...coraz bardziej jestem skłonna zmienic na multikolor w pokoju córci;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Rodzice coraz częśćiej wybierają motyw sówek. Wyglądają przeuroczo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne są te tapety:) Sowki wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń