piątek, 4 października 2013

Dlaczego warto stosować kosmetyki z aloesem?


Natura to niezastąpione bogactwo dobroczynnych składników. Przekonujemy się o tym nieustannie. 
Aloes zajmuje czołowe miejsce wśród naturalnych środków stosowanych w dolegliwościach skórnych. Ma silne działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybicze i przeciwzapalne, a dodatkowo przyspiesza regenerację skóry i wspomaga mikrokrążenie. Wszystko to za sprawą wielu witamin i składników mineralnych. 

Poniższy zestaw kąpielowy otrzymałam w prezencie, biorąc pod uwagę , że nie tylko jego cudowny zapach ale i jeszcze te wszystkie dobroczynne działania ze sobą niesie - zadowolenie 100% 

Mleczko do oczyszczania twarzy / zmywania makijażu to również był mój strzał w dzisiątkę. Sprawdza się idealnie.

kosmetyki z aloesu



zestaw kąpielowy aloesowy



aloesowe mleczko do twarzy


11 komentarzy:

  1. Produkty aloesowe są niezastąpione! chętnie ich używam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam mydła do twarzy właśnie z aloesem, ale jakoś nie widaziałam poprawy chociaż gorzej też nie bylo ;)
    Ale do mojej problemowej skóry jeszcze chyba nic nie wymyślili dobrego, bo ciągle szukam szukam i nic.
    chyba czas wrócić do korzeni i przeprosić się z szarym mydłem ? hm...
    hehe
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczesliwie nie mam większych problemów z cerą, ale sam zapach aloesu jest bardzo delikatny i przyjemny dla skóry, cała reszta to tylko dodatkowe plusy.

      Usuń
  3. ha jak zadowolenie jest to znaczy że kosmetyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aloes jest lekiem na całe zło! Mam bardzo wrażliwą skóre, którą podrażnia wszystko: gdy za ciepło, gdy za zimno, gdy za sucho, gdy za mokro. Aloes pomaga mi zawsze, łagodzi i sprawia, że mojej skórze i mi jest od razu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć, mam nadzieje, ze tak utrzyma się zawsze:)

      Usuń
  5. A ja jakoś nie mogę się do niego przekonać, nie lubię zapachu aloesu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń