czwartek, 30 października 2014

Szary koszyk na poduszki.

Na kupno koszyka na poduszki przymierzałam się już w ubiegłym roku, ale wcześniej nie mogłam się zdecydować i określić jaki dokładnie poszukuje. Opcję i wizje bywały różne, na tyle, że raz chciałam druciany, innym razem wiklinowy, a może filcowy...itd... Do wczoraj sądziłam, że wciąż nie mam określonego obrazu względem koszyka, właściwie nawet już zakończyłam poszukiwania - jak się trafi, to się trafi i trafił się!

grey basket
 
Lubie takie przypadkowe trafności, bo za każdym razem czuje się jakby ktoś zrobił mi niespodziankę. Do sklepu zajrzałam rownież przypadkiem i gdy zobaczyłam ten koszyk wiedziałam, że bez niego już nie wyjdę i etap poszukiwań koszyka uznałam za całkowicie zakończony z pozytywnym rezultatem:)

koszyk w kolorze szarym

szary kosz

kosz na poduszki

pillow basket

44 komentarze:

  1. Prześliczny koszyk, bardzo podobają mi się jego kolory, a te uchwyty idealnie pasują do reszty...takie spontaniczne łupy są najlepsze, jak się za czymś chodzi to pech tak chce, że nic nie można znaleźć...

    Miłego dnia Marysiu!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, gdy sie czegoś szuka to nigdy nie można znaleźć. Takie przypadki są najlpesze.
      Pozdrawiam cieplutko Kasiu

      Usuń
  2. świetny jest! ja już jeden mam, ale taki przydałby mi sie również;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że podbił Twoje serce, znając życie też bym bez niego nie wyszła:))) Cudny jest!:)) Mnie ostatnio ogarnął w ogóle jakiś koszykowy szał, matko ile cudów można znaleźć!:) Buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można. Kupiliśmy również w Ikei jeden wiekszy wiklinowe kosz na przechowywanie. Mania trwa ;)

      Usuń
  4. Hej- Jestem tuta po raz pierwszy ;) Super taki koszyk, kolorystyka zdecydowanie w moim stylu - sama bym taki kupiła ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :))) Ja też jakoś straciłam głowę prze koszyczki i kosze różne, różniste :))
    Pozdrawiam :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami tak jest, szukamy czegoś, chcielibyśmy a nie wiemy do końca czego szukamy , aż nagle wpada nam w oko i zawiązuje sie miłość od pierwszego wejrzenia ! Też tak mam !, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, chyba wielu z nas tak wlasnie ma :))
      Miłego dnia

      Usuń
  7. Cudny jest, choc na moje poduchy za mały:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i zapewne ładnie komponuje się z całym wnętrzem...u siebie nie mam ale chyba chciałabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszyk na poduszki?!? Życie zaskakuje mnie każdego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby TkMaxx? :) Lubię ten sklep własnie za takie skarby. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic podobnego. Kupiłam w holenderskim sklepie Kwantum.

      Usuń
  11. przepiękny koszy! chodzi ze mną identyczny tylko ciemny, może czarno-biały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, u siebie widziałam tylko w tym kolorze:) szukałam szarego wiec idealnie się u mnie sprawdza.
      Powodzenia w poszukiwaniach:)

      Usuń
  12. Koszyk super kochana! Szary to mój ulubiony kolor:)
    ściskam cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny koszyk, ja mam starego druciaka i muszę przyznać, że wbrew pozorom bardzo to nie fanaberia, ale przydatny przedmiot :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie rzeczy, które sie na coś przydają. Tym bardziej, że ten koszyk mogę wykorzystać do wielu celów.

      Usuń
  14. Ja bardzo lubie koszyki. Na poduszki,zdecydowanie tak:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ten koszyk!!! u mnie też by pasował ;)
    Miłego wieczoru Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zakupy najlepiej cieszą :) A koszyk świetny, kolorystycznie pasuje do Twoich poduszek i salonu. Pozdrawiam Cię ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, że takie nieplanowane zakupy są najlepsze, a Twój koszyk jest naprawdę śliczny !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również uwielbiam takie przypadki :) koszyk jest śliczny, też bym mogła taki mieć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo często jest tak, że kiedy przestajemy szukać to znajdujemy :)) Koszyk fajny...

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacja! strzał w 10! idealnie pasuje do Twoich wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  21. super koszyk - bardzo mi się podoba kolorystyka :) uwielbiam takie przypadki - wszystkie buty, które mam kupione zostały przez "przypadek" :D a gdy wybieram się, aby jakieś kupić, zawsze wracam z pustymi rękoma. Zatem zakupowe przypadki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana świetny zakup :)))))) takie niespodziewane znaleziska są najlepsze , cieszą podwójną mocą:)))

    buziaki i udanego weekendu :)****

    OdpowiedzUsuń
  23. Też szukam! Druciany był moim celem, ale jak patrze na Twoj to juz nie wiem. Piękny jest! I wzór i kolor i te rączki! Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam manię koszyków i poduszek ..ten jest świetny !!!!!

    OdpowiedzUsuń